Válság és megszorítások ide vagy oda, ha műszaki áruház nyit, akkor gyorsan fogy az akciós tévé. Az sem ritka, hogy magukból kikelve marakodnak is érte az emberek.
Az egykori Electro World áruház helyén múlt hét végén Saturn nyitott az Aréna Plázában.
Az emberek tömegei ezúttal megint pont úgy ölték egymást az akciós tévékért, mintha semmi más gondjuk nem lenne, csak beszerezni a varázseszközt, hogy legyen min megnézni a következő Való Világot.
Kár, hogy nem voltam ott
Kicsit bánom, hogy erről az áruház nyitásról nem hallottam korábban. Hírként és fotótémaként is érdekes. Ráadásul nekem viszonylag hazai pálya. Pár évet eltöltöttem a kereskedelemben a pult túloldalán, ami alatt elég sok fényképezőgépet, meg még egy-két tévét is eladtam. Mióta belülről is módom volt átélni egy-két ilyen nyitást, azóta még jobban érdekel az akciós holmiért lökdösődő emberek fotózásához.
Külön érdekessége a történetnek, hogy 2007-ben ugyanezen a helyen, majdnem ugyanezen a napon egy másik cég (Electro World) nyitott áruházat. A lökdösődés ugyanilyen volt, a termékek is nagyjából, az árak is egész hasonlóak, még a berendezés színe is (akkor még kék volt az Electro World, csak tulajdonosváltás után lett rózsaszín). Úgy fest, hogy csak a cégér változott azóta az ajtó felett. Vajon most is olyan sok ismerős arccal találkoztam volna az eladók sorában?
Komoly változások
Bár a mostani Saturn nyitáshoz csak nagyon szőr mentén kapcsolódik, de az Electro World érdekes változásokon ment keresztül, mire most átadta helyét a Saturnnak. Ezeket énis említem korábbi Electro World írásaimban. Talán legjobban Hőnyi Gyula foglalta össze a Napi Gazdaság (szintén egykori munkahelyem) hasábjain megjelent cikkében.
Te verekednél akciós tévéért – vagy bármilyen más termékért?
Az Index videója: