Új reklám szériával rukkolt elő a Nikon, amire nem csak egy komoly nemzetközi kampányt építenek, hanem teljes brand arculatot.
Megint kezdődik a vásárlói szekértábor építés. Ezúttal a Nikon állt elő egy ötletes és fantáziadús, egyedi új reklámmal. A reklám egyébként jópofa, és nyilván a termékeik is remekül használhatók arra, amire valók. De azért az “I am a PC – I am a Mac” reklámcsalád és az erre adott válaszként született “I am a PC” reklámok után nehezemre esik egy “I’m a Nikon” reklámot egyedi ötletnek tekinteni….ráadásul szerintem nem is az a lényeg, hogy Canon vagy Nikon….a kép a fontos, nem a gép!
Ha felvetődik egy beszélgetésben, hogy ilyen vagy olyan gyártmányú gépet érdemes venni, persze mindenki a sjátját ajánlja és hirdeti. Viszont ahogy pár napja valaki a Twitteren közzétette: “attól, hogy nikont veszel, még nem profi fotós leszel, csak egy Nikon tulajdonos”.
http://www.youtube.com/watch?v=xbG9tZ39aY8