Canon: hibás termékek kerültek ki a szervizből

Elfér a WiFi egy SD kártyában

eyefiDSLR-smallHibák jelentkezhetnek egyes Canon márkaszervizben javított fényképezőgépeknél. A cég áthidaló megoldást, és ingyenes javítást ajánl.

Bár sem a postaládámba érkezett hivatalos közlemények között, sem a Camera kft honlapján nem találtam nyomát sem ilyesminek, és ami ennél is érdekesebb, a Canon képviselői sem tudnak róla, a PixInfo a Canon Hungary kft közleményére hivatkozva számol be róla, hogy egyes szervizben javított fényképezőgépeknél hibák léphetnek fel. Az EOS 60D, EOS 450D, EOS 500D, EOS 600D és EOS 1000D modelleknél előforduló hibajelenség. Mint kiderült, a közlemény mégis csak a Canon Magyarország termék támogatási oldalán jelent meg a hibajelenségről, és annak orvoslásáról:

Probléma
Fény derült arra, hogy a hivatalos szakszervizeinknél (ASF) javításra került bizonyos digitális SLR fényképezőgépeknél az alábbi problémák merülnek fel, és a fényképezőgép nem működik megfelelően

Adott Eye-Fi kártyák használata esetén a fényképezőgép nem kapcsolható be normál módon.

Ha a fényképezőgép bekapcsológombja a ki állásban van, és a kártyanyílás felnyitása után azonnal eltávolítanak egy általános SD-kártyát, a fényképezőgép nem kapcsolható be normál módon.

Ideiglenes megoldás
A fenti jelenségek valamelyikének előfordulása esetén az akkumulátor eltávolításával, majd visszahelyezésével a fényképezőgép normál módon bekapcsolható lesz. Az 1. jelenség esetén azonban, ha egy érintett Eye-Fi kártyát helyeznek be a fényképezőgépbe, a 2. jelenség ismét előfordul, tehát kérjük, használjon általános SD-kártyát a felvételkészítéshez.

Érintett termékek
EOS 450D, EOS 600D és EOS 1000D, melyekben nyomtatott áramköri lapot (PCB) cseréltek a Canon hivatalos szakszervizeiben (ASF) a termékek piacra dobásától 2011. november hó végéig.

EOS 500D, melyben nyomtatott áramköri lapot (PCB) cseréltek a Canon hivatalos szakszervizeiben (ASF) a termék piacra dobásától 2010. február hó végéig.

EOS 60D, melyben nyomtatott áramköri lapot (PCB) cseréltek a Canon hivatalos szakszervizeiben (ASF) 2011. márciustól 2011. november hó végéig.

Érintett Eye-Fi kártyák
Eye-Fi kártyák, melyek nevében az „X2” jelzés található, pl. Connect X2, Mobile X2, Pro X2 stb.

Az ilyen hibajelenséget mutató termékeket ingyenesen bevizsgáljuk és javítjuk.

Te tapasztaltál hasonló hibát?

Readers Comments (4)

  1. Norbert Ifi 2012.03.09. @ 09:59

    Igaz az enyém nem volt javítva, de semmi baja. Már egy éves lesz lassan. Canon EOS 60D

    • Szerintem a történet szempontjából a te esetednek nincs jelentősége.
      ,-)))

      De annak örülök, hogy működik a géped!

  2. Milyen örömteli, hogy nem csak a magyar szerviz a szar….

  3. enyém nem volt javítva de mégsem szereti az X2 kártyát. a japán canon néhány levélváltás után (az eye-fi kártya gyártóján keresztül jutottam el hozzájuk) felajánlotta, hogy küldjem el a gépet, valamit frissítenek és visszaküldik. azért japán nem a szomszédban van, na meg nem is bíznám a postára a gépem. hazai canon egyből a camera kft.-hez irányított. vigyem be a gépet, bevizsgálják és adnak rá árajánlatot. ha lesz időm beszaladok hozzájuk. árra leszek igazán kíváncsi, vagy inább félek tőle:)

Comments are closed.