Mi várható 2010-ben?

Az óév vége – újév eleje mindig az esélylatolgatások időszaka. Ilyenkor minden tévéműsorban ismételnek, és szinte minden sajtótermékben összefolgalók készülnek. Válogatások az elmúlt évből, sőt akár az elmúlt évtiezdből is.

Mi várható 2010-ben:

Néhány idézet a Folio magazin válogatásából:

  • Csak egy-két magazin marad életben az egyes piaci szegmensekben. A szerkesztőségek átalakulnak, és a győzteseknél egyre komolyabb közösség építési képesség fogja kiegészíteni a hagyományos újságírói szakértelmet. A nyomdatermékek minőségibbek lesznek, jobb papírt használnak majd, javul a képi világ, fejlődik a tartalom, de hanyatlik a példányszám. – Don Pazour, az Access Intelligence vezérigazgatója
  • Az elektronikus kiadvány kezdeményezések reményteliek. Sokat fognak segíteni. A nagy kiadványok talán pár százezer digitális előfizetőre is szert tudnak tenni, akik valahol 10-50 dollár között fizetnek elő. Ez hozhat a konyhára úgy 3-15 millió dollár előfizetési bevételt. Sajnos azonban ugyanezeknek a magazinoknak százmilliós tétellel csökken a hirdetési bevétele. Gondolom értik… – Keith Kelly, New York Post
  • A szerkesztőségek létszámá újra kibővítik, mikor a döntéshozók rájönnek, hogy nyomtatott lapra méretezett szerkesztőségi létszámmal nem lehet nyomtatott lapot is csinálni, és mellette egyéb új kezdeményezéseket is kiszolgálni – legalábbis eredményesen nem. – Tony Silber, a FOLIO: and Audience Development vezetője

Hasznos források:

Ha tetszett az írásom, akkor lájkoljátok és osszátok meg, hogy másokhoz is eljusson, illetve kövessetek Facebookon, Twitteren, Instagramon, YouTube-on, hogy máskor is lássátok, miről írok!