Méghogy a macskamarketing csak kitaláció? Az Ikea legújabb reklámja a bizonyíték rá, hogy a műfajnak van létjogosultsága a cicás képek és videók által uralt médiakorszakban.
A svéd bútor kereskedő száz macskát szabadított rá egy áruházra, hogy valami nagyon cuki reklám szülessen belőle.
Az Fstoppers azt írja, hogy elsőre nem tűnik jó ötletnek egy rakás macskát szabadjára engedni egy lakberendezési áruházban, de a végeredmény szerintük is magáért beszél.
Érdemes megjegyezni, hogy a werk videóban azt állítják, hogy ezek nem betanított macskák és nem is filmes állat idomárok foglalkoztak velük, semmilyen forgatókönyvet nem használtak. Az állatok spontán rohangáltak, az öt filmes stáb pedig a jelek szerint egészen jó hatásfokkal próbálta megörökíteni, amit a háziállatok művelnek.
Nekem ezzel kapcsolatban Pécsi Ferenc cikke jutott eszembe, amit nemrég publikált a Social Daily-n. Lehet, hogy a macskamarketingre szakosodott ügynökség videója csak poén volt, de azért a gondolatnak van értelme.
Te mit gondolsz a macskamarketingről?
Nézzétek meg az Ikeát elárasztó macskahadat: