Mindenféle mintákkal már Magyarországon is sok helyen dobják fel a kávé esztétikai hatását. Egy taiwani kávézó viszont sokkal nagyobb durranást talált ki ennél. A vendég portréjával díszített kávét szolgálnak fel, amit mindjárt meg is oszthatnak Instagramon a lelkes ételfotósok.
A Huffington Post nyomán az Fstoppers is írt róla, hogy a taiwani Let’s Café lánc újszerű megoldást vetett be saját maga és kávéi népszerűsítésére. Nem csak szórakoztatják vele a vendégeket, hanem remek marketing fogásként is használják egyszerre. Sőt mindjárt vírusmarketingként alkalmazzák, hiszen akinek a képmását a kávéra varázsolják, az büszkén mutogatja és reklámozza vele a kávézót is.
A cég egy különleges nyomtatót épített, amivel szinte akármilyen képet meg tud formálni a kávé habjából. Így aztán nem a kasszikus szivecskés, csillagos és egyéb máshol látható mintákkal dekorálják a kávét.
A vendég egy alkalmazással küldheti el saját fotóját, ami alapján a gép barna cukorból a kávé habjába mintázza a portrét. A kávé kedvelők pedig máris megörökítik és világgá kürtölik a szokgatlan alkotást – mint egyébként a legtöbben más ételükkel és italukkal is meg szokták tenni.