Ha már vízjelezel, akkor nem árt odafigyelni arra is, hogy hogyan csinálod és hova kerül a vízjel.
Én magam is használok vízjelet, így megértem, ha mások is élnek vele. Szerintem marketing eszközként, vagy reklámhordozónak nem annyira hasznos egy ilyen felület. Úgy tűnik, hogy a hétvégi Ultrabalaton szervezői és szponzoraik erről máshogyan gondolkodnak.
Viszont amint azt a mellékelt kép is mutatja, az automatikus vízjelezés problémás lehet, ha nem vigyáz vele az ember. Különösen akkor, ha a vízjel nem átlátszó és a kép felső részére kerül – mivel ott nagyobb valószínűséggel fordulnak elő arcok, mint a kép alsó felén.
Kiegészítés: A képen eredetileg ketten voltak és úgy a vízjel is kevésbé volna hangsúlyos, ha nem ugyanígy takarná el az egyik fotóalany arcát. Csak annyit szerkesztettem a képen, hogy a másik alakot, akin nem volt vízjel, levágtam. A képre kattintva az Ultrabalaton Facebook oldalán megtalálod a kép eredetijét és a verseny többi fényképét is.
Az általam kiemelt képet idő közben már törölték a rendezvény Facebook oldaláról, de néhány hasonló hiba még mindig megtalálható.