Vannak pillanatok, mikor a reklámfotó képbe kerül egy sportfotón, egészen új dimenziókba helyezve az eseményeket.
Mark Blinch remek képet lőtt a New York Yankees szeptember 18-ai mérkőzésén. Brett Gardner a baseball labdáért ugrik, hogy elkapja a Toronto Blue Jays játékosának, Adam Lindnek hazafutást jelentő labdáját, mielőtt átrepül a palánkon. A plakáton látható Nikon fényképezőgép hirdetés már csak a méretarányok miatt is különleges viszonyba kerül a sportolóval.
A képet a Totally Cool Pix 38. heti válogatásában találtam, természetesen a többi képet is érdemes megnézni, de úgy éreztem, erről az egyről nem lehet nem írni.
Természetesen meg kell említeni azt is, hogy a reklám és/vagy marketing szakembertől is remek ötlet volt pont ilyen Nikon hirdetést és így elhelyezni a palánkon, ahol a játék jellegzetességeiből adódóan várható, hogy a játékosok ugrálni fognak a labda után, remek képeket – és további közvetett reklámmegjelenéseket is szülve a hirdetésnek.
A kép további érdekessége, hogy egy hatalmas Nikon hirdetést egy Canon géppel fényképeztek le, mivel a Reuters hagyományosan ragaszkodik fényképezőgép gyártójához. Persze ennek a kép szempontjából sincs semmi jelentősége, és a gépválasztás szempontjából sem. De mégis érdekes adalék a képhez, különösen az amatőrök – de néha még profik – között is előforduló Canon-Nikon versengés fényében.