Tökéletes reklámelhelyezés bizományosoknak?

Uzsora1Egy ideje felfigyeltem rá, hogy korábban mintha nem láttam volna ennyi BÁV zálogház hirdetést. Ma viszont azok ironikus elhelyezésére is felfigyeltem.

Korábban, mintha nem láttunk volna ennyit a zálogház hirdetéseket (nem csak weben, hanem tévében  is), amiből mindenféle szociológiai, gazdasági és politikai következtetés is levonható lenne, főleg mióta a parlamentben maga a miniszterelnök is annyit emlegeti az uzsorásokat.

Ironikus viszont, ahogy egy politikai napilap weboldalán elénk kerülnek ezek a hirdetések. Természetesen ezek mögött nyilván nincs semmi tudatos szerkesztés, még ha a véletlenül a hirdetés alá került szenvedő szerkezetes szövegrész azt állítja “ez előre ki volt tervelve”. Ugyanúgy nincs emögött tudatos szerkesztés, mint az elhunyt egykori kormányszóvivő temetésének képei mellett megjelent hirdetések, vagy az Internetes automatizmusok egyéb szerencsétlen összjátékai mögött. És ugyanúgy nincs ezek körül szerkesztői figyelem, vagy körültekintés, hogy az ilyeneket elhárítsák. És ettől még szerencsétlenebb….főleg az üzenet.

Ha tetszett az írásom, akkor lájkoljátok és osszátok meg, hogy másokhoz is eljusson, illetve kövessetek Facebookon, Twitteren, Instagramon, YouTube-on, hogy máskor is lássátok, miről írok!