Szeretem, mikor kommunikációs szakemberek nem tudnak megfelelően kommunikálni – na jó, mielőtt félreérti valaki, iróniának szántam. De komolyan szét kéne nézni a szakembereknek saját házuk táján. Így sok más mellett a BKF-nek is.
Hernádi Levente blogján ír nagyon érdekes és tartalmas információkat a BKF fotográfia szakának felvételijéről, és nem véletlenül. Mint azt már több alkalommal jelezte, a BKF (ti: Budapesti Kommunikációs Főiskola) honlapján SEMMI információ nem lelheető fel, így a képzést emlegető blogot dobja fel a kereső első releváns információ forrásként.
Ahogy az írással kapcsolatos Facebook beszélgetésben is kifejtettem, ha egy kommunikációt oktató intézményben sem képesek a saját érdekükben alkalmazni amit tanítaniuk kellene, akkor joggal vetődik fel a kérdés, hogy mennyire naprakész a tananyaguk, szaktudásuk, és mennyire versenyképes, aki a képzésükből kikerül, méginkább, hogy milyen szemléletet visznek tovább azokra a helyekre, ahol később elhelyezkednek…
Szerintem
Talán valóságtól elrugaszkodott gondolat, de szerintem egy olyan intézménynek, ahol reklám, marketing, pr és egyéb kommunikációs szakembereket képeznek nagy mennyiségben – és ahonnan a szakma krémjének következő nemzedékei kerülnek ki – talán illene a saját kommunikációját színvonalasan, netán példa értékűen művelni. Ha másért nem, hogy példát mutassanak vele, netán gyakorlási lehetőséget biztosítsanak a képzésben résztvevő diákoknak…
Leventének gratulálok a döntéshez, hogy végre ellássa az érdeklődőket a hiánypótló információkkal, akit érdekel a képzés, vagy a felvételi, az olvassa el miket ír róla Levente.
A BKF szakembereinek pedig külön gratulálok a kialakult kommunikációs helyzethez.
Kiegészítés: Csendben jelzem a megjelenő kritikák lassan reklámmá válnak az iskola számára, mert a negatív reklám is reklám….de kétlem, hogy erre játszanának.