Így alakul át egy fotómodell, mire a képe plakátra kerül. És még csodálkozunk, ha eltorzul az emberek szépérzéke?
A Dove szépségipari márka Evolution címet viselő kampánya bemutatja, hogy az átlagos megjelenésű Stephanie Betts hogyan alakul át plakátarcként használt szupermodellé. Így próbálják felhívni rá a figyelmet, hogy minden nőben ott lakozik a szépség, és hogy a magazinokban és reklámokban nem a valóságot látjuk.
A Wikipédia szerint a torontói Ogilvy & Mather reklámcég által készített reklám 2006. október 6-án debütált és azóta is sokak számára emlékezetes maradt. A reklám készítéséről szintén elérhető egy videó, amit alább megnézhettek.
Mint a reklám végén látható felirat írja:
“Nem csoda, hogy a szépségről alkotott elképzeléseink is eltorzultak.”
Kiegészítés: Később több hasonló videó is megjelent a neten, amikről szintén írtam a blogon, illetve ez a videó is ihletője lehetett Csömör Boglárka “Boggie” Parfüm című dalát világhírűvé tevő videoklipjének. A klipről Boggie nyilatkozott a 444-nek és az NLC-nek is.