A világ leghülyébb reklámja…

elég gyengén muzsikál a Microsoft új reklámja

winad

Microsoft kreatív reklám

Elkészült a világ leghülyébb reklámja. Nem csak azért tartom hülyének, mert egy fél világnyi előnnyel induló operációs rendszert próbálnak hirdetni, hanem mert miközben azt hiszik, hogy a Microsoft Windows operációs rendszeréről szól a reklám, valójában egy Sony laptopot hirdetnek.

Lehet-e találni jó laptopot 1500 dollár alatt? – kérdezi a Microsoft ál-naiv reklámja

Mondjuk én nem vennék se Sony-t, se Windowst, de ez az én dolgom, mindenki azt használ amit keze alá valónak érez. Minden esetre elég érdekes ötletnek tartom ezt a reklámot. Arról nem is beszélve, hogy kreatív ötlet még annyi sincs benne, mint a legkiégettebb szuperintelligens mosópor reklámban, pedig azok sem az újító szellemiségükről híresek. Ez a mostani szülemény minden esetre már vetekszik a tévéshop reklám színvonallal, nem is értem, hogy sikerült kihagyni belőle, hogy ha most megrendeli kettőt kap és még ajándékot is adunk hozzá….bár végülis ez sem maradt ki belőle. HM!

Nem elég, hogy a videót nem illesztem be, csak linkelem, de még csak le se fordítom az angolul nem értőknek, hogy miről van szó, csak szabadon értékelem és kritizálom. Tele van felesleges szövegeléssel arról, hogy a Mac túl kicsi, túl drága, bezzeg a Sony, mint közismerten olcsó márka mennyivel jobb választás a 16″ képernyővel (mert mint tudjuk a nagy méret a lényeg), és még ezt is tud meg azt is tud, közben meg azért felvillan a háttérben a HP és még néhány nagy tételű Windows terjesztő márkajelzése, hátha valaki a célközönség ezektől vásárol majd az Apple helyett.

Viszont ha elég nagy kerettel dolgozik a Microsoft marketing osztálya, akkor lehet, hogy sikerül nekik a reklám mellé venni egy reklám szakmai díjat is, ahogyan vettek maguknak egy felmérést is, hogy igazolják az Apple termékek irreálisan drága voltát. Kár, hogy ettől még se a termékük, se a reklámjuk nem lesz jobb.

Sebaj, méltó módon ünnepeljük meg a dolgot egy fantáziadús Apple reklámmal! Mi más, mint egy gyöngyszem a “Hello én egy Mac vagyok, Hello én egy PC vagyok” gyöngysorból.
,-))

Rövid kivonat az angolul nem értők számára:

-Reklám költség, reklám költség, reklám költség, reklám költség, Vista fejlesztés
-Komolyan gondolod, hogy az megoldás, ha ilyen arányban fordítasz csak a Vista hibáinak javítására?
-Tényleg, menjen inkább mind reklámra!

Csak azt nem értem, hogy nem telik nekik jobb (értsd: lényegre törőbb, hatásosabb, ötletesebb) reklámra?

Oszd meg az ismerőseiddel és iratkozz fel a blog hírlevelére! Ne maradj le az újdonságokról!

Címkék