Az Origo vagy sugalmazni akar valamit Duchev-Janics Natasa és Marosi Ádám londoni bronzérmének okairól, vagy csak megint az automatikus reklámelhelyezés jött ki irtó kínosan.
Minden esetre az Origo amúgy nagyon érdekes cikkében elég kínosra sikerült a két sportolót ünnepelni hivatott hirdetés elhelyezése. A cikk arról szól, hogy általában a sportolók hogyan bulizzák végig az Olimpiát a sportolói faluban.
Persze a magyar sportólókról semmi kompromittáló nem szerepel a cikkben, de a “Mintha bordélyházat futtatnék” alcím valahogy pont az olimpiai szponzor K&H hirdetése elé került, ami alatt Douchev-Janics Natasa és Marosi Ádám képe váltogatja egymást, meg persze a bank gratuláló üdvözlete. Ami így azért elég faramuci….legalább annyira, mint a blogon korábban már emlegetett hirdetési bakik.
Tudom, hogy az online világban a szöveg tördelés jó része akárcsak a reklámelhelyezés jobbára automatikus. De ez sokszor kínos helyzeteket tud szülni, amik a nyomtaott lapoknál az egyedi, tudatos és (jobb esetben) körültekintő szerkesztés miatt kevésbé esnek meg.