Sajnos a blogot sújtó üzemzavar miatt a nagy képes galériák többsége egyáltalán nem, vagy csak hiányosan jelenik meg. A hiba javításán szakértők segítségével dolgozom, bízom benne, hogy hamarosan sikerül helyreállítani!
A közelmúltban már sokan sok féle módon kifigurázták Jean Claude Van Damme tolató kamionokon előadott spárgáját, ami vírusvideóként terjedt a neten. Közben Merrylu Casselly és Rene Casselly Jr. a Fővárosi Nagycirkuszban minden nap előad egy hasonló mutatványt két elefánt között egyensúlyozva.
A Caselly család eddig az Univerzum Fényei című műsorban volt látható, amiben egy hasonló spárgát a körbe-körbe sétáló elefántok hátán is bemutatnak. Legutóbb tegnap fényképeztem a Nemzetközi Cirkuszfesztivál gáláján, ez a pár kép is ekkor készült.
Amúgy, aki tovább jutott a népszerű reklámmal kapcsolatban az egyszerű zsigeri kritizáláson – amely jelenségre ennek a bejegyzésnek a címe is épít – akkor könnyű belátni, hogy maga a reklám sem azt akarta mutatni, hogy mekkora szám Van Damme spárgája. Épp ellenkezőleg, a reklám üzenete éppen az lett volna, hogy ilyen pontosan tolatni mekkora teljesítmény azokkal a kamionokkal – hiszen a videó egy autógyár tolatásvezérlő rendszerének pontosságát hivatott hirdetni.
Az viszont egy érdekes kérdés, hogy vajon a videó népszerűségéhez képest ezt az üzenet mennyire sikerült eljuttatni a célközönséghez, vagy elveszett a saját maga gerjesztette média zajban. Mert, ha csak a célját nem sikerült elérni, akkor hiába látták több, mint 67 millióan, mégis csak egy reklám szakmai kudarcról van szó.