Normandiai ütközetet szimuláló fényképezőgép ropogással reklámoz egy amerikai fotósbolt.
Ötletes reklámvideó, bár nehéz elszakadni tőle, hogy az igazi háború és persze a háború fotózás is egészen más.
A videó már egy ideje vírusként terjed az Interneten. Bár “még csak” 32 ezren látták, mikor ezt írtam, de a grafikon meredeken felfelé ível. Lehet fogadásokat kötni, hogy mikor lépi át a százezres, ötszázezres, majd egymilliós nézettséget (Nos, így utólag a 100 ezret hagyjuk is! Az egymillió egy hónapon belül meg volt és a két millió néző is meglett hónapokon belül. A három millió viszont már egy év alatt sem gyűlt össze…)
Szerintem valahol szánalmas, de érthető ez a képzettársítás, és biztos sok fotózást fényképezőgépeket kedvelő akad, aki szerint ilyen lehet a fotós mennyország….szerintem mondjuk biztos nem ilyen, de nem akarok a Canon-Nikon, PC-Apple és egyéb hasonlók után újabb hitvitát indítani. Éljen a vallás (és márkaválasztás) szabadsága!
Kiegészítés: Nem sokkal az első után elkészült a vírusvideó második része is, nagyjából hasonló szellemben és eszközökkel, kicsit más megfontolásban forgatva. Ez a videó zintén megtekinthető alább.
A nézettségi adatokat nem követtem sokáig, így azt sem tudom, mennyi idő után lépte át a fent megjelölt számokat. Az viszont biztos, hogy mintegy 8 évvel a bejegyzés publikálása után, 2019. márciusában közel három millió megtekintésnél jár az első videó és mindössze 232 ezernél a második.
Battle at F-Stop Ridge 1:
Battle at F-Stop Ridge 2: