Egy csomó levél végén találok arról szóló figyelmeztetéseket, hogy a levél tartalmát nem adhatom ki. Sok esetben értem és megértem, az óvatosság meg sosem árt.
De mi értelme ennek olyankor, ha sajtóközleményt küld az ember – és hogyan módosítja azt, hogy mit tehetünk egy ilyen levél tartalmával?
“FELHÍVÁS AZ ÜZENET BIZALMAS JELLEGÉRE: A jelen üzenetben található információk bizalmasak, üzleti titoknak minősülnek, azokat kizárólag a címzett használhatja fel Amennyiben nem Ön ennek az üzenetnek a címzettje, Kérjük, azonnal értesítse a feladót és az üzenetet törölje a rendszeréből. Felhívjuk figyelmét,, hogy a nem önnek címzett elektronikus levél jogosulatlan felhasználása, másolása, terjesztése vagy a tartalmával való visszaélés törvénytelennek minősülhet és szigorúan tilos.”
Csak az marad megválaszolatlan kérdés előttem, hogy mi értelme ennek a jognyilatkozatnak egy olyan levélben, amit azért küldenek a sajtónak, hogy hírül adják a tartalmát a nagyvilágnak. De tényleg, nem veszi valaki egy kicsit túl komolyan a titkolózást? Értem én, hogy automatikusan bele kerül minden levélbe mint az én aláírás sablonom, de ha publikálásra szánt információt küldünk, azért talán ki lehetne valahogy hagyni. Nekem is több aláírás sablonom van, és váltogatom, hogy mikor melyiket használom aszerint, hogy épp kinek és milyen levelet írok….bár ez részben azért van mert akad ismerősöm aki rendszderesen megreklamálja, ha véletlenül a hivatalosabb aláírással kap levelet.