Karantén tippek 17: Mozgás, edzés, életmód-, étrend váltás

17. Mozgás, edzés, életmód-, étrend váltás
Figyeljetek a testi egészségre, kondícióra is. Főleg ha eddig kijártatok, most meg folyton otthon ültök. Ha eddig nem tornáztatok, edzettetek, akkor is érdemes legalább egy kis mozgást beiktatni, hogy javuljon az erőnlétetek.
Még jobb, ha rendszeresen, akár komolyabban is edzetek.

Elveszett a telefonom – de meglett!
Részletekért katt a képre!
Fotó: Völgyi Attila / blog.volgyiattila.hu

Ehhez akár otthon található dolgokat is használhattok, súlyzó helyett vizes palackokat, könyveket, fotós eszközöket. A fokozatosságra és mérsékletességre viszont ügyeljetek, mert a hirtelen nagy megterhelés többet árthat, mint használ. Aki komolyabb edzésre készül annak érdemes konzultálni edzővel, vagy legalább utánaolvasni vonatkozó tanácsoknak.
Különösen, ha tervezted egy ideje, talán most elkezdhetsz jobban figyelni a táplálkozásodra is. Ha már ugyis minden változik az életedben, miért ne most kezdenél új diétába, vagy egyéb életmód és étrend váltásba? Annál is inkább, mert ha kevvesebbet mozgunk, tápanyagokra is máshogyan van szüksége a szervezetünknek. Most több lehetőség van kipróbálni olyasmiket is, amit az eddigi munka mellett nem lehetett vagy körülményes lett volna, mint egy léböjt kúra, vagy egyéb méregtelenítési módszerek. Persze minden ilyet érdemes alaposan informálódva, a megfelelő háttér ismeretek birtokában elkezdeni.

Válogass az egyes témakörök között: