"bulvár" témájú írások a blogon

Jogerős ítélet Schoberték plágium perében

az RTL és Norbi is valótlant állított és szerzői jogot sértettek

Schobert Norbi szerzőjogi pert veszített, nem az apja, Bauer Sándor készítette a Rákosi a Búzamezőn képet, hanem Bass Tibor.

Fotó: Ancsin Gábor/Velvet

Legfelsőbb fokon is az RTL Klubot, Schobert Norbertet és testvérét elmarasztaló ítélet született, amiért a fittnesszguru az apja alkotásának mondta Bass Tibor fényképét.
Az első fokú ítéletről még több bulvár lap is beszámolt, a jogerős ítélettel viszont mintha nem nagyon foglalkozna most a sajtó. Csak az RTL Klub mondta be, amire az ítélet kötelezte – mondjuk azt is vitatható módon…