Olimpikonjaink bordélyt nyitottak

Kínosan sikerült gratuláció az Origón

Az Origo vagy sugalmazni akar valamit Duchev-Janics Natasa és Marosi Ádám londoni bronzérmének okairól, vagy csak megint az automatikus reklámelhelyezés jött ki irtó kínosan.

Minden esetre az Origo amúgy nagyon érdekes cikkében elég kínosra sikerült a két sportolót ünnepelni hivatott hirdetés elhelyezése. A cikk arról szól, hogy  általában a sportolók hogyan bulizzák végig az Olimpiát a sportolói faluban.

Kínosan sikerült gratuláció az Origón

Persze a magyar sportólókról semmi kompromittáló nem szerepel a cikkben, de a “Mintha bordélyházat futtatnék” alcím valahogy pont az olimpiai szponzor K&H hirdetése elé került, ami alatt Douchev-Janics Natasa és Marosi Ádám képe váltogatja egymást, meg persze a bank gratuláló üdvözlete. Ami így azért elég faramuci….legalább annyira, mint a blogon korábban már emlegetett hirdetési bakik.

Tudom, hogy az online világban a szöveg tördelés jó része akárcsak a reklámelhelyezés jobbára automatikus. De ez sokszor kínos helyzeteket tud szülni, amik a nyomtaott lapoknál az egyedi, tudatos és (jobb esetben) körültekintő szerkesztés miatt kevésbé esnek meg.

Ha tetszett az írásom, akkor lájkoljátok és osszátok meg, hogy másokhoz is eljusson, illetve kövessetek Facebookon, Twitteren, Instagramon, YouTube-on, hogy máskor is lássátok, miről írok!