Sikeres reklámfilmmel sikertelen kampány?

Unicum_reklam_csak_pozitivanRomán Balázs a Kreatív Online kritikájában fejtette nemrég ki, hogy Elsorvad az Unicum a gyönyörű reklámspottal. Ugyanis a közelmúltban az Unicum előállt egy valóban nagyon látványos, és tetszetős tévéreklámmal. A kritikus azonban hiányolja az egyébként remekül kivitelezett alkotásból azt, amitől reklámként az Unicum számára eredményes lehetne: hogy kötődjön a termékhez, és a célcsoport elérésével fogyasztásra ösztönözze a vásárlókat.

Persze az sem kizárt, hogy az Unicum  az általuk kiválasztott sportok támogatását akarta ezzel a filmmel hirdetni inkább, mint magát a terméket. És bárhogy legyen is, nézőként mindenképpen felüdülés egy ilyen reklámfilmet nézni a már önmaguk sablonosságát is unó vízlágyító és mosópor reklámok között.

Kiegészítés: Akit az is érdekel, hogyan készült ez a nem mindennapi reklámfilm, a cég honlapján megtekintheti az Unicum werkfilmjét, ami majdnem olyan érdekes és szórakoztató, mint maga a reklámfilm. Kár, hogy ez máshol nem elérhető, de így legalább mindenképp van miért felkeresni a cég honlapját (persze csak 18 éven felülieknek, hiszen szeszesital reklámjáról van szó).

Az Unicum reklámfilmje:

Ellenpéldaként említi például a nagy múltú ír sörgyár a Guinness reklámját, ami (sőt az érdeklődők számára a készítéséről készült werkfilm is) alább megtekinthető. Ti mit gondoltok a reklámfilmekről?
Guinness reklámfilm:

Guinnes werkfilm:

Oszd meg az ismerőseiddel és iratkozz fel a blog hírlevelére! Ne maradj le az újdonságokról!

Címkék